forvirradegronafingrar

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Men hur svårt kan det vara då?

Av Marina Harbeck - 30 juni 2012 15:42

Alltså jag vill ha lite vallört då bladen är suveräna att göra en egen ekologisk växtnäring på. Ska tydligen lukta riktigt jävla illa men ska vara superbra och man får jättefina grödor/blommor. Men inte fasen kan jag hitta det någonstans. Jag vill ha en liten hörna med vallört så jag kan göra egen gödning till mina grönsaker!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Harbeck - 29 juni 2012 21:07

Alltså. Ja. Jag vet precis hur det ska se ut. Mitt grönsaksland. Jag ska bara få in bilden av ett hönshus med frigående höns oxå. Men tyvärr måste vi ju ha nät runt och över dom så att inte nån jävla rovfågel kommer och tar dom. Hönshuset blir en gam...

Av Marina Harbeck - 28 juni 2012 23:59


  Do I need to say more?!?!?!   Fan vad jag älskar denna man alltså! Har alltid gillat hans program. Blev så glad nu när jag hittade hans hemsida och där jag på något jävla vänster kan köpa hans dvder!!! Lyckan finner inga gränser! Kom på det i na...

Av Marina Harbeck - 14 juni 2012 13:39

Fan vad irriterad jag blir!! Fick ett jävla brev idag från en ny handläggare på AF. En som jag aldrig träffat eller visste om att jag nu hade. Hon avanmäler mig från a-kassan och menar på att jag inte följt min handlingsplan. TRE dagar efter att jag ...

Av Marina Harbeck - 14 juni 2012 12:13

Åh vad jag bara älskar när fejjan får för sig att strula  

Av Marina Harbeck - 14 juni 2012 12:07

Alltså nu när jag kom ut så är det redan en gurka på gång?! Jag blev skitglad men samtidigt jävligt förvirrad för vilka jävla blommjävlar e då honblommor som det sen blir gurkor av då???    Här är gurkan   den är ca 3 cm lång just nu :D   ...

Presentation


Förvirrad,pratar ofta med mig själv (o skyller att jag pratar med djuret *asg*)och extremt torr humor. Det är jag i ett nötskal.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards